Thursday, June 4, 2009

MY LIFE (HAPPY FOREVER)

Photobucket

ME N GANGZ

-inilah gambar aku bersama rakan-rakanku yang terdiri daripada kuce,amir,patol dan muaz...mereka dikira sebagai sahabat dan juga pesaing aku di alam persekolahan...gambar ini diambil ketika majlis sambutan hari raya aidilfitri tahun 2008 di sekolah ku....


Photobucket

ISLAMIC WARRIORS

-inilah kawan-kawan yang sering aku ingati dalam kehidupan seharianku....semoga persahabatan ini akan sentiasa terjalin dan berterusan hingga ke akhir hayat...

Photobucket

TYME GRADUASI

-alhamdulillah.....akhirnya usahaku dalam menuntut ilmu berakhir dengan majlis graduasi yang diadakan di sma khaitiah....sesungguhnya aku tidak menyangka bahawa aku juga salah seorang calon yang terpilih untuk mengikuti majlis tersebut...mungkin inilah kurniaan rezeki daripada ilahi kepadaku.....

Photobucket

GENG2 ASPURA

-inilah penghuni bilik D di aspura smaszal...aku juga salah seorang dari penghuni bilik tersebut...aku telah diajar mengenai cara-cara untuk berdikari serta cara-cara untuk memimpin anak buah ketika berada di sini...

Photobucket

JAMUAN AKHIR TAHUN ASPURA

-gambar ini diambil sebagai kenangan bagi membuktikan bahawa aku adalah salah seorang bekas penghuni aspura di sekolahku...aku berasa amat seronok dan teruja kerana diberi peluang untuk tinggal di asrama....gambar ini diambil di hotel permain inn ketika berakhirnya jamuan akhir tahun aspura smaszal...

Photobucket

JAMUAN AKHIR TAHUN TINGKATAN 5 TAHUN 2008

-akhirnya,alam persekolahanku sudah tamat...inilah gambar kenangan terakhirku ketika berada di sekolah di samping guruku yang bernama puan sabariah binti sambak....semoga jalinan persahabatan yang terbina di sekolah ini bermula dengan bismillah dan diakhiri dengan innalillah....

Photobucket

READY FOR PERBAHASAN

-aku pernah mewakili sekolahku bagi pertandingan perbahasan peringkat daerah...melalui pertandingan ini,pelbagai pengalaman yg telah aku kecapi...ianya menjadikan aku lebih berani untuk bercakap di khalayak ramai...alhamdulillah..

Photobucket

DISCUSS JAP

-inilah saat yang paling mendebarkan ketika pertandingan perbahasan berlangsung...aku dan kawan-kawanku berhempas pulas memerah otak bagi memikirkan soalan untuk diajukan kepada pihak lawan....

Photobucket

GENG2 TERSAYANG

-inilah antara kawan-kawanku ketika di sekolah dulu.....pengalaman bersama mereka akan ku hargai sebaik mungkin...........semoga mereka mendapat kebahagiaan kerana kebahagiaan mereka adalah kebahagiaanku jua...

Photobucket

TARGET BOLA LU

-inilah aktiviti hujeng mingguku...aku sering pergi bermain boling bersama kawan-kawanku yg tersayang bagi mengisi masa lapang dan mengeratkan hubungan silaturrahim......

Photobucket

GENG2 TYME KURSUS ECS

-aku ada masuk kursus ecs sementara tunggu keputusan SPM.....melalui kursus inilah aku mula berinteraksi ngan kaum hawa....hahahaha...akhirnya blh gop aku cakap ngan budop puan walaupun perasaan gemuruh tu masih ada...huuhuhu..


Photobucket

IPAM NGAN AKU(SIFU AKU LA KIRA)

-inilah sahabatku yang bernama shahril irfarn...dia ni kira sifu aku la...myspace n blog ni pon dia yang tolong aku wat...aku cuma edit n isi jep blig dan myspace aku tu..huhu...susah doh nak cri kawan sebaik in zaman sekarang ni..hahaha

Photobucket

ZULHILMI DAN AKU

-inilah sahabatku yg bernama zulhilmi atau lebih dikenali dengan nama samaran pak jol....antara sume rumah geng2 kat skolah aku,umah dia la yang paling dekat dengan umah aku...tapi,dia x pernah pon lawat umah aku.wuuuuuuuuaaaaaaaa...zalim..zalim..

Photobucket

BINCANG NAPE PLOP NI...HUHU

-inilah sifat sebenar kawan-kawanku...suka je adakan perbincangan terbuka tentang hal2 duniawi ni tak kira la sama ada hal politik,agama atau gosip2 terkini..huhuhu

Photobucket

JGN SALAH PAHAM.XDOP PAPE PN BERLAKU.HAHAHAHAHA

-ini juga merupakan hobi rakan-rakanku...bergurau tak kira tempat...hahahaha...korang jangan fikir pelik plop slepas tengok gambar ni..huhu


Photobucket

GAMBAR SELIPAR PUN NK MASUK FRAME GOP????HAHAHA

-inilah selipar-selipar geng2 aku...hhahahahaha...korang tengok la sama ada slipar mahal atau murah...pandai-pandai korang la buat penilaian..huhu

2 comments:

  1. weyhh!!!!
    mg tggl geng mg sorg nim
    dkpe2
    aku nk ngajuk r gini
    mls doh nk ajo2 mg lain kali
    hahahahaha

    ReplyDelete
  2. hahahaha...ilek2...aku nak wat masok la ni

    ReplyDelete