Wednesday, June 3, 2009

SEJARAH HIDUPKU

Assalamualaikumwarahmatullahiwabarakatuh..........Ahlan Wasahlan wamarhaban.......Nama aku Sayed Ahmad Zulhafiz bin Sayed Abdillah...korang sume blh panggil aku apih,hafiz,syed atau heartnet..............aku bekas plajar SEKOLAH MENENGAH AGAMA SULTAN ZAINAL ABIDIN LADANG.......Hobi aku ialah kacau orang terutamanya adik-adikku...Aku anak ketiga dari 6 orang adik bradik.......Aku ada seorang kakak n seorang abang.....Cita-cita aku ialah ingin menjadi seorang guru@peguam syariah yang berjaya......korang tolong je la doakan erk............aku lahir pada 18 ogos 1991......So,jangan lupa bagi hadiah tyme ary jadi aku.......Akhirulkalam,terimalah sepatah tagline dari aku yg berbunyi "SAY YES TO SINGLE"......

4 comments:

  1. ish..tiru tagline aku!
    kn aku kte sume org blh tiru except ko!
    huahuahua~~

    ReplyDelete
  2. weyh
    bkpe hobi mg sme ngan hobi aku????
    suke kacau adik
    best orp???sdp dr mkn nasi ag

    ReplyDelete
  3. to izzah>>>kut suka aku la.......ayat tu berasal dari hati aku..so,aku tulis je la

    ReplyDelete
  4. to ipam>>hahaha...btol3...aku sokong...memang best la kacau adik ni...ilang strss ase lpas kacau adik

    ReplyDelete