Monday, June 22, 2009

SEMINGGU DI MATRIKULASI.....

kini genaplah lah seminggu tempoh aku berada di kolej matrikulasi pahang.....pelbagai cabaran dan duagaan telahku tempuhi sepanjang minggu orientasi di sini...pelbagai pengalaman juga telah aku terima dan hadapi seperti masuk hutan,mandi lumpur,kerjasama berkumpulan dan sebagainya.....aku berasa sungguh gembira berada di sini dan hari ini adalah hari pertamaku memulakan pelajaran di sini.........alhamdulillah kerana aku masih dapat mengikuti kpengajian di sini dengan baik buat setakat ini...korang semua doakan la kejayaanku seandainya aku masih di sini...tetapi,detik hatiku masih lagi ingin meneruskan pengajianku ke IPGM@MAKTAB ......korang tolong la doakan agar namaku tersenarai dalam calon plajar lepasan spm yg berjaya untuk menyambung pengajianku ke IPGM bagi sesi panggilan pertama pada tahun ini iaitu bagi sese ambilan julai 2009.....ingatlah daku dalam doamu....amin~~~~

4 comments:

  1. aku doakan mg dpt maktab yed.....aminnnn.insyaAllah

    ReplyDelete
  2. thank you(x2)......akupon memang nak g c2 gop...ramai gop org sini mitok..ada sorang tu,ye mitok tolong ngan mahyuddin terus....aku ase ye memang blh..ye kabo ye mintak doh taun lpas tapi x lepas tmdga..so,ye masuk matrik n kena tendang..taun ni ye mitok plop tapi ngan bantuan mahyudin..aku ase ye mesti blh tobat ar...aku pon harayg aku akun blh..insyaAllah.amin....

    ReplyDelete
  3. hahaha.knpem2 boleh.bapok skali tu pkai kabel.menteri peljrn.phtu tpm lop.ish3

    ReplyDelete
  4. blaja la sungguh dlu kt mtrx...klu adik duk ingt dpt,tkut tertinggal plk....nk masuk mktb ni cabaran sengit...skrg fokus stdy je dlu...
    pismp math sem6 ipgm

    ReplyDelete