Saturday, June 6, 2009

TAG BARU LA PLOP......HUHUHU

1. How old are you?

17 thun 10 bulan

2. Are you single?

of course la Single....single and not available...huhu

3. At what age do you think you’ll get married?

lepas abih blajo la(kalu ada jodoh tu kawin la kot)...huhu

4. Do you think you’ll be marrying the person you are with now?

hahahaha.....cakap ngan kaum hawa pon dop brani,nak kawin cam ne??hahaha..

5. If not, who do you want to marry?

orang yang mempunyai ciri-ciri berikut(insyaAllah):
-solehah
-berasal dari keturunan yang baik
-pandai dalam menguruskan kewangan
-mempunyai pengetahuan yang luas dalam bidang agama
-seseorang yang menerimaku seadanya dan mencintaiku semata-mata kerana Allah
-comel

6. Who will be your bridesmaid or your bestman?

seseorang yang paling rapat dan bermakna dalam hidupku....

7. Do you want a garden/ beach or traditional wedding?

mestilah tradisional.......bertemakan kesucian dan keindahan islam...i love islam...

8. Where do you plan to go for honeymoon?

-tentulah ke MEKAH sekali ngan wat haji dan umrah
-jepun
-korea
-kat rumah pun boleh

9. How many guest do you think you’ll invite?

semua kawan-kawan dan saudara-maraku serta jiran tetangga kerana kebahagiaanku adalah kebahagiaan mereka jua...

10. Will that include your exes?

couple pon tak pernah nak ada exes macam mane....huhuhu..

11. How many layers of cake do you want?

yang ni aku serahkan 100% kat my future wife.....kalu dia nak 100 tingkat,maknanya 100 tingkat la....

12. When do you want to get married?

time cuti sekolah la kalu boleh pasal aku nak jadi cikgu....

13. Name the song/tune you would like to play at your wedding?

lagu-lagu selawat yang memuji nabi dan tuhan yang esa.....

14. Do you prefer fine dining or just normal spoon/fork/ knife?

yang ni pun aku serah kat pengantin perempuan jep..besenya orang puan la yang kreatif skit dalam bab2 ni...@huhuhu@...

15. Champagne of red wine?

tidak!!!tidak!!!tidak!!!akanku sediakan air yang berkhasiat dan halal untuk semua...

16. Honeymoon right after the wedding or days after the wedding?.

mestilah lepas kawin.....masa tu la nak kenal isteri dengan lebih rapat pon....isk3..soalan bonus gini pon tanya...

17. Money or household items?

dua-dua la....sebagai tanda kenang-kenangan dan kesyukuran terhadap illahi..

18. How many kids would you like to have?

lagi banyak lagi bagus...aku suka budop2....

19. Will your record your honeymoon in DVD and CD?

mestilah record....sbagai tanda kenang-kenangan...blh tengok plop lain kali..huhu..

20. I want to know their wedding plan:

sape2 yang nak kabo tu dipersilakan la....tapi aku nak tau yang lelaki jep...yang perempuan tu aku tak nak tau.....huhuhuhu...jangan marah..gurau jep....

16 comments:

  1. aku nk jd pengampit mg blh x????
    hahahahaa

    ReplyDelete
  2. klu apam blh jdik
    pengapit,
    aku plak ko nk ksik
    position mne??

    ReplyDelete
  3. ko jadi posisi pengantin aku la ye...duduk jep kat sbelah aku...aku dop kesah...hahahahaha

    ReplyDelete
  4. waah,,pngantin ko??
    cne tuh?

    ReplyDelete
  5. senang aje...just trima lamaran aku time aku masok minang ko nanti....jangan tolak..ada paham..huhuhuhu

    ReplyDelete
  6. ooo..
    paham2..
    klu aku tolak what will happen?

    ReplyDelete
  7. x pape...kalu ko tolak,maknanya aku kena membujang buat selama-lamanya la.....ada paham!!!

    ReplyDelete
  8. sggp mg membujang yed????
    ikutlah sunah Rasulullah...
    ke gane????
    ish3
    ITTAQULLAH...ITAQULLAH

    ReplyDelete
  9. to izzah>>ye ke....sampai aty ko tolak lamaranaku...sob2

    ReplyDelete
  10. to ipam>>>ok2...aku cari lalu la esok calon bini...tunaikan sunah rasulullah..btol dop....huhuhuhuu

    ReplyDelete
  11. bgus2
    jgn gaduh2
    umur masih muda
    blajo xabis ag
    tumpu blaja dlu
    abis blajo bereh r
    ke gane?

    ReplyDelete
  12. bereh2....sbab tu la aku nak suruh mg jadi pengapit aku...huhuhu

    ReplyDelete
  13. molek bebnor doh orr
    aku tggu je r berita baik dr mg
    hahaha

    ReplyDelete
  14. bereh2.tapi skali je la aku blh jemput mg kat majlis aku kawin nanti sbab izzah x ska bermadu.hahahaha

    ReplyDelete