Sunday, June 7, 2009

PERKELAHANKU BERSAMA KELUARGA TERSAYANG

PhotobucketHari ini aku dan keluargaku telah pergi berkelah ke hutan lipur Lata Tembakah.....kami sekeluarga bertolak dari rumah pada pukul 10 pagi dan tiba di sana pada jam 12.30 tengah hari....aku dan adik-adikku berasa amat seronok la pasal kitaorang dah lama tak pergi berkelah..huhuhu....
Photobucket
Photobucket

aku pun gunakanlah kesempatan yang ada untuk mempamerkan kehebatanku dalam acara renang bebas tapi dengan menggunakan pelampung la pasal aku dop reti berenang...huhuhu
kemudian mak aku suruh la aku tangkap gambar family aku tu guna henset aku...aku pon pegi la ambik henset aku tu...ntah macam mana masa aku nak pergi tangkap gambar family aku tu,aku tergelincir dalam air terjun tu...wuuuuuaaaaa.....enset aku masuk air...abih rosak enset aku....adakah ini dugaan??mungkinkah dengan rosaknya enset ni,ayah aku akan belikan enset baru untuk aku???ataupun aku takkan pakai enset lagi dalam masa terdekat ni??korang doakan lah yang terbaik untuk aku eaaaaa.....peace.....Photobucket
Photobucket

24 comments:

  1. huh???
    mg xpkai r ni enset???
    ke ad pkai????
    sian nguh la

    ReplyDelete
  2. pakai tu pakai...tapi x best ane la...kejap molek kejap dop....padan main buka tutup okmo enset tu....wwwwwwwuuuuuuuuaaaaaa......
    tekan goh aku

    ReplyDelete
  3. ksiaan kamoo...
    hahahahahaha~~
    padan muke+ksian

    ReplyDelete
  4. ko zalim...zalim...zalim dan zalim lagi.wwwwwwwwwuuuuuaaaaa....knpe?knape??knape??ko antar la enset baru kat aku sebijik...antar la ye.......

    ReplyDelete
  5. oooo.klau aku msg mg,blh ag r bls????
    hahahahaha
    beli baru je.ke gane??

    ReplyDelete
  6. bereh2...tapi guna duit mg la..ke guane???aku tengah kacip sen ni..huhuhu

    ReplyDelete
  7. duit aku???
    mne leh gtu
    pepatah arab ad mengatakan
    mksdnye.....sesiapa yg berusaha die akn brjye
    dan sesiapa yg menuai die akn mndpt hasil
    paham doh orp????hahaha

    ReplyDelete
  8. pepatah arab juga ada berkata,berilah bantuan kepada insan yg memerlukan kerana setiap kebaikan yg kamu lakukan dgn ikhlas akan mendapat ganjaran 10 kali ganda daripada Allah S.W.T....ke guane??huhuhu

    ReplyDelete
  9. pepatah arab juge ade mengatakan
    mksdnye...tangan yg diatas lebih baik dr tgn yg dibwh....jd aku nk jd tgn diatas...mknenye aku lg baik ar dr mg orp???sbb mg nk jd tgn dibwh..ke gane?

    ReplyDelete
  10. WEH..AKU NAK JADI G2 GOP...HUHUHU...TAPI KALU HAL NAK BAGI ENSET NI BIAR MG JE LA JADI TANGAN DI ATAS,,HUHUHU

    ReplyDelete
  11. klau nk jd gtu..
    mg lop r kne blanje aku pasni
    aku trime seadanya
    barang je....
    mg igt aku tokei cop pitih ke???
    aku pn mntk ngan ayh aku
    huaahahaha

    ReplyDelete
  12. ye ke..hahahahaha...mintak ke aku sebijik..huhuhu
    kalu aku mintak ngan ayah aku konpem kena maroh..hahahaha

    ReplyDelete
  13. aku mntk pn xtntu boleh
    mg igt ayh aku tukang cop pitih???
    huhuhu

    ReplyDelete
  14. musa kabo yg ayah mg tu sultan mizan kan...mesti la banyak pitih..huhuhuhuhuhuhuhuhuhuuhuhuhuhu

    ReplyDelete
  15. cehhhh
    ye ke???
    hahahaha
    membazir itu amalan syaitan
    kah3

    ReplyDelete
  16. memang la..tapi kalu mg nak bagi hadiah kat aku tu dop dikira membazir...hahahaha

    ReplyDelete
  17. mslhnye aku xmboh bg on
    hahahahahahahaha
    usaha lif kejayaan
    haytilh moto tu btol2
    mg akn paham
    kah3

    ReplyDelete
  18. huhuhuhuhu...aku dop paham ngat moto tu..........x rajin dengor ekpon..hahaha....ayah mg ayah aku gop...kang mg adik aku..huhuhu

    ReplyDelete
  19. huh...memang la mg dop heran pasal aku apa yg aku katakan adalah benar blake..huhuhuhu

    ReplyDelete
  20. lalalalalala
    ceh mg we bukti?????
    klu bukti mg tepat pn
    aku ttp xngaku mg abg aku
    kah3

    ReplyDelete
  21. ye ke...huhuhuhu...sedih goh aku tobat ar...c=sanggup mg menderhakai aku ini abang mu yg baik hati..sob2

    ReplyDelete
  22. baik ke???
    kahkahkahkahkah
    hahahaha dan hahaha serta hah lg

    ReplyDelete